Exempel på uppdrag 

Trafik och infrastruktur

Vi är med och levererar en helt ny kontaktcentertjänst där all telefon- och mailkommunikation kommer att samordnas och hanteras av handläggarna hos en stor kund med ett antal olika verksamheter.

Transportbolag

Vi uppgraderar utgående teknisk utrustning och uppgraderar till ny IT-plattform i tåg och bussar samt inför ny funktionalitet för att resenärerna ska få en bättre upplevelse, sänka kostnaderna för företaget och skapa nya intäktsmöjligheter för tredje part.

Euro Accident

Vi är rådgivande inom verksamhet, strategier och statistik i nuvarande verksamhet och inför införandet av flera kanaler hos kundservice.

SAS – Scandinavian Airlines

B3 har varit projektledare vid införandet av en ny molnbaserad lösning för SAS Contact Centers. Den nya lösningen används av 500 agenter på 10 sajter i 4 länder som betjänar 30 länder i Europa, USA och Australien.

Vi har tillsammans med B3 lyckats genomföra systemskiftet på mycket kort tid, trots en komplex set up med många contact centers med olika inriktning och behov.

Carina Göransson, Head of Global Direct Sales and Customer Support, SAS

Pensionsmyndigheten

Vi har genomfört en verksamhetsanalys av myndighetens kundservice, som utmynnade i en handlingsplan med förändringsförslag. I uppdraget ingick även process-kartläggning och utbildning för bemanningsplanering.

Optimera din kundupplevelse

Vi skapar ett skräddarsytt erbjudande baserat på dina behov.

Kontakta oss för en kostnadsfri konsultation.

Jag vill bli kontaktad >>

Xampagne

Xampagne är vårt ramverk av metoder och verktyg för att visualisera, analysera och utveckla kundupplevelsen (CX) på strategisk, taktisk och operativ nivå.

Kontakta oss för en kostnadsfri presentation.

 Jag vill bli kontaktad >>

Birgitta Jelvin

Kontakt

Birgitta Jelvin

B3 Connect

birgitta.jelvin@b3.se

Tel: 073-423 18 16

Kontor: Stockholm

Jan Hermanson

Jan Hermanson

B3 Connect

jan.hermanson@b3.se

Tel: 072-309 80 99